Re: xp-->nt4.0

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 21:38:02 MET DST

*** Piastowianin <piastowrzadzi@o2.pl>:

> bo mam stara nagrywarke (max do 32X) i nie spieszy mi sie

Ale to jest troche bez sensu. Płyty nagrywane wolniej są gorzej nagrane
niż te nagrywane szybciej. Hmm może CdBurnerXP - jest darmowy i nagrywa,
czy jest szybszy od Nero to nie wiem ale może przynajmniej da tą
prędkość, którą chcesz... Albo dla hardkorowców cdrecord - to zrobi z
nagrywarką wszystko co się da, tylko trochę ciężkie w obsłudze. :)

> uzywam antywirusa i norton windoctor, a takze jako zamienniakow
> programow scandisk i defrag odpowiednio norton disk doctor i speed
> disk

Aha. Są dla tego odpowiedniki na 100%.

> to ciekawe, ze taka kase na swoich produktach zarabiaja i dlaczego
> zdobywaja one wyroznienia?

Na nazwie głównie jadą. Sorry NAV jest opasły, powolny i nie zawsze
działa jak należy - np. wywala się skanując, albo znajduje wirusa i
mówi, że nie potrafi go usunąć - na co komu taki skaner? :)

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )