Problem ze Skype w pasku zadzań

Autor: Pawel G. <dopesson_at_neostrada.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 11:53:23 MET DST

Witam!
    Mam dziwny problem. Jak normalnie zamykałem okno Skype X-em w prawym
górnym rogu to mi się minimalizował do paska zadań, do ikonki koło zegara.
Żeby z niwgo wyjść trzeba było prawym okawiszem na ikonce naciśnąć i
zamknąć. Teraz coś się spieprzyło i jak naciskam Xa w prawym górnym rogu to
zaimast minimalizować się - zamyka się. Szukałem w opcjach Skype i nie ma
tam żadnej opcji która mogła by to zmienić....
Co robić?
Pozdrawiam;
Paweł.