RD i polskie znaki

Autor: grzes <grepe.nosp_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 11:31:03 MET DST

Witam.

Mam dziwny problem. W archiwach grupy tez nic nie znalazlem.

Otoz korzystam na kilku komputerach ze polaczenia zdalnego pulpitu. I w
Win2000 mam polskie znaki bez problemu, natomiast z XP HE - prawy alt
dziala raz z polskimi znakami, raz jak lewy alt :(. Na zdalnym kompie
zostawilem tylko klawiature pl programisty.
Toz to osiwiec idzie przy takiej pracy. Mial ktos z Was podobny problem
i go rozwiazal?

Dziwne problemy mam tez z drukarka (z udostepnienia lokalnego). Raz mi
RD zestawi prawidlowo drukowanie w sesji, innym razem nie :(. Przy
kompie do ktorego drukarnia podlaczona jest bezposrednio nie ma
problemu. Tylko z kompami ktore maja ustawiona defaultowo drukarke z
innego zasobu - raz jest raz nie. Zeby jeszcze sie tak dzialo, ze nie ma
nigdy. A tu - dziala w kratke...:(

O co tu chodzi? Co zrobic, by zasoby lokalne prawidlowo byly odczytane
przez zdalny komp?

Na zdalnym stoi Win 2003 SE.

Pozdrawiam

--