Re: Jak odblokować FTP w XP po instalacji sp2

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 22:35:42 MET DST

Użytkownik "Zbyszek" <zbyszeq@op.pl> napisał w wiadomości
news:0816.000005da.42656862@newsgate.onet.pl...
> Czesc, zainstalowałem windowsa XP z service pack 2. Dotąd bez
> problemu uaktualniałem sobie stronki a po instalacji tej wersji
> już nie moge sie połączyć przez FTP z serwerem. Pojawia sie
> komunikat PRZEKROCZONY CZAS POŁĄCZENIA Próbowałem wyłączać
> firewall ale to nie pomaga. Jak to odblokować? Prosze o pomoc.

Sprawdź, czy masz uruchomioną usługę "Usługa bramy warstwy aplikacji".
Ewentualnie włącz tryb pasywny w kliencie ftp bądź w przeglądarce.

323446 - JAK: Konfigurowanie programu Internet Explorer do pracy
zarówno w trybie PORT, jak i w trybie PASV protokołu FTP
http://support.microsoft.com/?kbid=323446

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/