Re: Jak odzyskac dane z dysku? Raczej dla expertow...

Autor: MrK <SY06913_at_rejestracje.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 20:57:35 MET DST

Piotr Smerda napisał(a):

>Może spróbuj programu DiskProbe - DskProbe.exe. Nie jestem pewien
>czy pozwoli on na pracę na dysku bez partycji ale spóbować można.

Dzieki. Program jest OK, ale niestety nie pomogl. Poprawiam, pyta -
nadpisac? Tak. Na pewno? Tak :) Nadpisuje i zamyka sie. Odpalam go
ponownie - nadal 0000 ;(

>Podaj linki do screenów - może są podobne do tego przypadku który
>ja miałem przy swoim "padzie" dysku :)

Nie mam zadnych zrobionych :) Po prostu gdyby moglo to pomoc moglbym
zrobic jakiekolwiek screeny i wrzucic linki.

Co do usterki - zobacz jeszcze moj dzisiejszy post i odp. Marka - chyba
sie pozegnam z dyskiem...

--
Pozdrawiam
MrK