Brak dostępu do internetu po aktualizacji XP 16 IV

Autor: Ayatollah Abdullah <jihad_at_infidels.shall.die>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 20:50:21 MET DST

Witam.
Na alt.pl.mozilla pojawil sie ten temat i zostal juz rozwiazany ale pomyslalem
ze te informacje moga sie przydac innym wiec cytuje tutaj posta z a.p.m

-----
From: "Adam S." <stawinski@interia.pl>
Newsgroups: alt.pl.mozilla
Subject: Re: Aktualizacje XP, a FF i TB

> kumpel ma podobny problem, ta sama przyczyna ale skutki gorsze - net mu w
> ogole nie chodzi - nawet ping nie dziala.
> nie mam pojecia jak mu pomoc - jedyna co mi przychodzi na mysl to reinstal
> systemu.
> poszukam czy na pl.comp.os.ms-winnt czegos nie wiedza

Witaj,

        Jeszcze nie pokonałem problemu, ale reinstalacja to drastyczne
rozwiązanie.Zamieściłem post na m.p.p.windows i poradzono mi
odinstalowanie aktualizacji 893066. Nie mam jej i wszystko jak dotąd
działa. Mam zainstalowane: Windows installer 3.1 aktualizacja,892944
oraz 890923. Miałem problem z pocztą ale teraz jest ok. Pozostałe 3
narazie nie instaluje t.j.890859,893066,893086. Zgodnie ze wskazówkami
rozwiązania dot. tych aktualizacji należy szukać tutaj:

Jak zresetować protokół internetowy (TCP/IP) w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/299357/PL/

Jak sprawdzić, czy wystąpiło uszkodzenie klucza Winsock2 i usunąć błąd
http://support.microsoft.com/?kbid=811259

Domyślam sie że chodzi tutaj przede wszystkim o aktualizację 893066.
Gdybście mieli jakieś nowości to daj cie znać.
Pozdrawiam.
Adam
-----

pzdr

--
[-\ Przemek Kulczycki <==> pk[NA]metal.eu.org /-]
[-/ PRMM FAQ: http://prm.metal.eu.org/faq.htm \-]