Re: LAN - Znaczne obciazenie procesora

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 20:28:37 MET DST

Newspupil as "Piotr Smerda" via <piotrs00@go2hell.pl> in the thick of
news:dtqbpo3bz3rf.1hsp6uhkgz6tr.dlg@40tude.net
> [...]

Ależ proszę :-) np.:
HK_LM\System\CurrentControlSet\Services\lanmanworkstation\parameters

REG_DWORD Dane
MaxCmds (45)
MaxCollectionCount (48)
MaxThreads (45)

Jak nie masz co robić wyjaśnij KK w czym to może mu pomóc!

*Ping*
 to narzędzie do testowania i pomiaru transmisji w sieci. Ping wysyła
pakiety testowe pod wskazany adres i wyświetla jedną linię informacji dla
każdego pakietu, który wróci. Ping dostarcza informacji o poszczególnych
czasach odpowiedzi w milisekundach oraz krótkie podsumowanie zawierające
najkrótszy, średni i najdłuższy czas odpowiedzi dla całego badania.
Rozumiem, że w razie czego pomożesz zinterpretowć KK wynik albo
sformułujesz słuszne wnioski dla niego!

*NetBEUI*
Jest stosunkowo małym ale wydajnym protokołem komunikacyjnym LAN. NetBEUI
jest wyłącznie protokołem transportu sieci LAN dla systemów operacyjnych
Microsoft.
To co brakuje możesz dopisać...

*Tester do pomiaru sieci*
Urządzenia do pomiarów sieci wykonuje szereg testów (zazwyczaj
automatycznie). Podaje, czy dany parametr spełnia założenia danej normy
(pass) lub nie (fail). Ocenie podlegają:
- Line Map
- NEXT (Near End Crosstalk)
- Return Loss
- Attenuation
- Link Length
Mam nadzieję, że w razie czego wyjaśnisz KK o co loto :-D
EOT

--
I to by było na tyle.
http://pingomatic.com/