redirect na win2000

Autor: crt <no_at_mail.com>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 15:52:36 MET DST

Witam

Mam taki maly problem. Lacze sie z internetem za pomoca win2000pro (z
publicznym IP). Do niego mam podpiety w LANie maly server linuxowy. W
jaki sposob ustawic przekierowanie w win2000 tak aby serv. z LANu stal
sie widoczny w internecie ? Google wskazalo mi ta strone
http://infojama.pl/sections2.php?op=viewarticle&artid=116 ustawilem wiec
sobie odpowiednie uslugi (www,poczta i ssh) ale nadal nie widac ich z
zewnatrz (oczywiscie widac je w LANie). Czy ktos probowal moze juz cos
takiego zrobic albo zetknol sie z tym problemem ? Niestety nie mam teraz
mozliwosci dokupienia drugiego IP u providera i koniecznie musze sie
laczyc z netem bezposrednio korzystajac z win2000.

dziekuje za pomoc i pozdrawiam

crt