[win] Jak koszytac za S.M.A.R.T.

Autor: Tomasz Pyra <nospam_at_nomail.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 15:40:27 MET DST

Moze ja nie potrafie nawigowac po stronach Microsoftu, ale szukam tekstu:
"Knowledge Base article Q208048", gdzie powinna sie znajdowac aplikacja
smartapp (mam nadzieje ze z kodem zrodlowym).

Linki z innych stron wskazuja na:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q208/0/48.ASP

Ale tam nic nie ma... Wyszukiwarka m$ milczy na ten temat.

Jak tego szukac? Ewentualnie moze znacie jakis inny przyklad (dokumentacja)
jak dobrac sie do danych SMARTa?

W MSDN znalazlem tylko cos takiego: FEATURE_DATA_SMART
Pozatym nie znalazlem nic innego do komunikacji ze smartem...