Re: Komunikat po zalogowaniu pozostawiony z .bat-cza

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 15:09:49 MET DST

W wiadomości: d3g16f$hka$1@polsl.gliwice.pl,
Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Wystarczy wywołać program wywołujący funkcję MessageBox()
> z tekstem odczytanym z wiersza polecenia. Umieszczenie
> odpowiedniego pliku wsadowego w skrypcie logowania załatwi
> sprawę.
[...]

Witam!

Klucz:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce

Jest to jakiś pomysł tylko szkoda, że trochę roboty przy tym.

Gorzej jest z wyświetleniem komunikatu na ekranie. Nie każdą funkcję WinAPI
można wywołać za pomocą rundll32.exe. Wydaje mi się, że w tym celu trzeba
napisać skrypt WSH. Albo dynamicznie generować ten skrypt z .bat-cza z
odpowiednim komunikatem.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski