Re: problem podczas odzyskiwania Win XP

Autor: Rafał <rafal_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 18:01:37 MET DST

> stracić wszystko, włącznie z folderem Moje Dokumenty. Czy wiecie, jak na
> to zaradzić?

Tak a propos moich dokumentów - ja swoje własne pliki (ulubione, poczta,
pulpit, moje dokumenty, książka adresowa itp. ) trzymam na partycji D -
dzięki temu w razie przywracania systemu z kopii lub formatowania dysku nie
muszę się martwić o to czy przypadkiem czegoś nie zapomniałem zarchiwizować.
Większość ścieżek do katalogów zawierających ww. dane pozmieniałem sobie za
pomocą Tweak UI (opcja "My Computer/Special Folders"). informacje te są
zapisywane w rejestrze pod kluczem

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User
Shell Folders]