problem podczas odzyskiwania Win XP

Autor: MarioBe <nic_at_z.tego>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 17:04:32 MET DST

Dobry.

Mam uszkodzonego Win XP. Chciałbym odzyskać tą instalację. Uruchomiłem
więc system z dyskietki, i kazałem mu zainstalować ponownie [enter] a
nie naprawić [r]. On rozpoczyna normalną procedurę instalacyjną,
informuje mnie, że wykrył jakiś już zainstalowany system, ale nie
informuje, jaki. I chce na nim instalować, ostrzega mnie, że mogę
stracić wszystko, włącznie z folderem Moje Dokumenty. Czy wiecie, jak na
to zaradzić?

Dzięki,
Antoś