Re: brak partycji,restarty, niebieskie ekrany...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 22:12:09 MET DST

Użytkownik <dziogurt@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0816.00000273.42640dbb@newsgate.onet.pl...
[...]
> za pomoca HDD Regeneratora zrobilem naprawe i wykrylo 17 bad'ow i
> naprawilo 17. MemTest tez zakonczony pomyslnie. Jednak dalej
> resetuje sie po ostatnim ekranie przy uruchamianiu.A w awaryjnym
> dziala poprawnie.Jeszcze jakies pomysly? Przy czym dziekuje za
> wczesniejsze rady!

Wykonaj chkdsk /r <literka_partycji:> spod Konsoli Odzyskiwania.
Zajrzyj do Dziennika systemu, może są jakieś błędy sygnalizowane. Może
jakieś pliki uległy uszkodzeniu (pisałem, że HDD-Regenerator plików
objętych bad-ami nie naprawia). Wówczas wypadałoby przeinstalować
ostatnie SP, a jak nie pomoże - to przeinstalować cały system w trybie
naprawy.

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną
instalację) systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/