Zasady grupy

Autor: Mateusz H. <matho_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 22:07:15 MET DST

Witam Was serdecznie. Mam taki problemik : Otóż chcialbym skonfigurowac
kompa z WinNT (albo XP bo to chyba tak samo sie robi) tak aby istnialy w nim
trzy rozne konta, kazde o innym
"stopniu zaawansowania", tzn. uprawnieniach. Pierwsze konto mialoby dzialac
na zasadzie a la kafelka internetowa : umozliwic user'owi tylko przegladanie
www, podstawowe programy typu Word, ale zeby mial zablokowany dostep do
wiersza polecenia, panelu sterowania itd oraz nie widzial partycji C. Drugie
konto ma juz miec wieksze uprawnienia, ale do najbardziej zaawansowanych
rzeczy typu edycja rejestru tez nie powinien miec dostepu. No i wiadomo -
trzecie konto z pelnymi uprawnieniami. Przejdzmy do meritum : wiem ze
profesjonalnie takie rzeczy sie robi za pomoca gpedit.msc. W literaturze
ktora do tej pory mialem przyjemnosc przegladnac widzialem rozwiazania tego
typu problemow bazujace na tym ze sie ustawia ograniczenia, a adminom
odmawia sie dostepu do \System32\GroupPolicy. I wszystko by bylo pieknie
gdyby nie to, ze nie wiem jak takie rozwiazanie ma wygladac wlasnie w
przypadku trzystopniowego "stopnia wtajemniczenia"? Czy mam utworzyc pliki z
zasadami grupy w trzech wydaniach w trzech roznych podkatalogach
\System32\GroupPolicy i poustawiac prawa dostepu???? CHcialbym poznac
najbardziej profesjonalne rozwiazanie tego problemu. tylko please, nie
sugerujcie bron Boze zadnych tweaker'ow, bo to przy profesjonalizmie nie
stalo. Z gory dzieki. Pozdro wszystkim zainteresowanym tematem.