Re: Problem w instalacji MS Office pod XP

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 00:18:48 MET DST

Newspupil as "K P" via <ktotek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> in the thick of
news:d3ukki$bb$1@inews.gazeta.pl
> Dzięki ale to raczej nie napęd. Blad wyskakuje podczas mielenia HDD a
> nie odczytu CD-zwracalem na to uwage. Napęd - CDRW Teac nigdy mnie
> nie zawiódl, poza tym nie ma problemów z próbą skopiowania tych plyt
> - sprawdzalem wiec odczyt z plyt ok. Plik wskazywany podczas
> instalacji jako uszkodzony należy raczej do Win Xp.. Czy powodem może
> być tzw. szybki a nie normalny format dysku przed instalacją i jakiś
> bąd dysku z tym związany??

Może być, szczególnie jak dot. partycji systemowej (ych). W swoim wypadku
przeszedłem (przy narodzinach XP/OFF itd.) do porządku dziennego i za 2,3x
instalowałem to co M$a na ustawieniu Default.
Komunikat o błędzie w pliku.cab może być IMHO z różnych powodów mylący.
BTW (Opcja Szukaj) mówi mi, że inkryminowany plik (u mnie) jest z
M$OFF2k3.
Zalecałbym zrobienie, przed ponowną próbą instalacji, ostrych porządków
tzn. czyszczenie z plików poprzednich instalacji, Rejestru, defrag itd.
Restart i ponownie setup. Wygląda na to, że HDD "zapycha" się danymi i
trafia akurat na ten plik.
P.S.
Jeżeli instalujesz z HDD to skopiuj go z CD ponownie i próbuj...