Re: Problem w instalacji MS Office pod XP

Autor: K P <ktotek_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 23:32:03 MET DST

> 1. Płyteczki-instalki "wypucować"/lekko przeczyścić.
> 2. Sprawdzić napęd na innych CD z instalkami.
> 3. Zmienić/naprawić ewent. sprawdzić napęd na innym PC.
> 4. Sprawdzic płyteczki na innym napędzie.
Dzięki ale to raczej nie napęd. Blad wyskakuje podczas mielenia HDD a nie
odczytu CD-zwracalem na to uwage. Napęd - CDRW Teac nigdy mnie nie zawiódl,
poza tym nie ma problemów z próbą skopiowania tych plyt - sprawdzalem wiec
odczyt z plyt ok. Plik wskazywany podczas instalacji jako uszkodzony należy
raczej do Win Xp.. Czy powodem może być tzw. szybki a nie normalny format
dysku przed instalacją i jakiś bąd dysku z tym związany??