Re: wyłączyć RPC

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 17:59:13 MET DST

Newspupil as "Paweł Sokołowski" via <falcon@muflon.linux.pl> in the
thick of news:slrnd64tmb.o1q.falcon@silent.falcon.net.local
> Witam.
> Czy ktoś wie czy można (a jeśli tak to jak?) wyłączyć usługę RPC w
> windows XP? Tak krok po kroku.
> (tak, jestem świadom, co się może wtedy stać)

Nie wierzę własnym oczom ... kolejny (sfx)user WinXP, który na własne
życzenie chce i może spowodować/stworzyć sam sobie poważne kłopoty...
Sic! Masz tu zatem do wiadomości:
START --> Narzędzia administracyjne ---> Usługi ---> w prawy oknie [Nazwa]
Usługi ... <szukasz nazwy> Zdalne wywoływanie procedur (RPC) --->
Zaznaczasz i prawy klik w menu na [Właściwości] ---> Wybierasz w okienku
[Typ uruchomienia] - Wyłączone ...
albo w siakimś lepszym , od Menadźera zadań, programie do edycji/kontroli
procesów robisz [Kill or Close process]: svchost(.exe) -k rpcss
... i możesz mieć to co IMHO (nie)*świadom* *chcesz*.
P.S.
Sposobami jw. można wyłączyć inkryminowaną Usługę RCP!
Jednak zdecydowanie i stanowczo nalegam na rezygnację z tego pomysłu!

--
Stop or Out RPC Usługa wykonasz na własną odpowiedzialność!
Reklamacji i sprzętu do naprawy nie przyjmę!