Wszedzie nieznane urzadzenia :-( w2k

Autor: Krzysiek <invalid_at_mail.nooooo.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 16:55:41 MET DST

witam

Nie wiem czemu sie tak stalo (windows ma ponad 2.5roku) ale w menadzer
urzadzen wszystkie(!) galezie maja urzadzenia wykryte jako "nieznane
urzadzenie", powtarzam wszystkie/wszystko jest "nieznane". Nie mozna
wyswietlic wg polaczen urzadzen, nic... wszystkie glowne kategorie jak
"karty graficzne" itd jest, ale wszedzie nieznane urzadzenie. System dziala
bez wiekszych zastrzezen jednak.

I co mam z tym zrobic :-(
Bawilem sie programami do obslugi drukarki (pisanymi przez kolegow
studentow) przez PLC. Nagle zagladam do "drukarki" a tam pusto... klikniecie
na dodaj drukare - nic sie nie dzieje. Pozniej zagladam do menadzera
urzadzen i jak wyzej opisalem. Drukowanie z notatnika nie dziala (jakas
procedurwa wyjscia nie znaleziona) ale z worda juz ok, drukuje dobrze.
Moze to program port95nt cos zkaszanil, wywalilem go juz ale nadal bez
zmian.

Proby zatrzymania/startu czesci uslug powoduja okienko alert ale bez
niczego, bez napisu - samo ok :(

Nie mam pojecia co uszkodzilo mi system, raczej nie same programy bo tam nic
"zlosliwego" nie ma (mam zrodla to widze) ale moze zamykanei zawieszonych
programow (bo sie wieszaly :>) eh.. :(

Reboot, F8 i "ostatnia dobra konfiguracja" - nic nie dalo, awaryjny tryb -
to samo.

Nie wiem co robic bo nawet do urzadzen nie moge sie dostac :-)

windows 2000, sp4

p.s
myslalem o naprawie z CD (boot z cd) ale to plyta bez sp4 :-(

Przeszukalem google i takiego problemu nie znalazlem. Kolega taki widzial
gdzies - reisntalowal, ja chce walczyc.

dzieki