Re: LAN - Znaczne obciazenie procesora

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 14:01:49 MET DST

Newspupil as "Radosław Sokół" via <rsokol@magsoft.com.pl> in the thick
of news:2005041711255200@grush.one.pl
> Ale mi chodzi o to czy JEST zainstalowany antywirus. Bo to
> właśnie antywirusy najczęściej tak tragicznie spowalniają
> system. A szczególnie NAV.

LOL
A który to szczególnie NAV i kiedy tak tragicznie spowalnia system?!...
Pewnie podczas "postoju".
Usługi/zadania (svchost.exe) proszę (pana) zwalniają tak tragicznie XP
(jeżeli nie ma vira) ... albo uruchomione inne programy (rezydentne)
działające w tle vide Menadźer Zadań, Process Explorer itp.

P.S.4KK
A szkodników nie wykluczałbym ostatecznie i bezwzględnie, bo Web na samych
virach, HT, BHO, ActveX itd. nie (s)kończy(ł) się vide np.: poprawki na
ICMP + Filter HTML + kernel32 ...

--
"Wnioski proszę sformułować samodzielnie jako pracę domową!"
- powiedział mi dzisiaj mój szef, cynicznie uśmiechając się.