Re: windowxp XP i svchost.exe

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 19:25:25 MET DST

Newspupil as "zlotowinfo" via <adminciejejeje@jejejego2.pl> in the thick
of news:d3rb42$7cr$1@inews.gazeta.pl
>[...]
> nie chce mi działać od czasu przejścia na winxp
> dostęp do moich zasobów w LAN
> stawianie serwera counter strike

Cytat:
"> I odpowiedź czy to jest/ma być serwer czy nie!"
"absolutnie nie"
Zatem nie dziw się, że się nieco skonfundowałem!
1. Dostęp do zasobów LAN zazwyczaj wymaga instalacji Client M$ Network,
Client Novell ...
2. To co jest dobre dla singla nie musi być dobre dla serwera gier.
A na serwer home mam uczulenie/awersję, bo nie każdy user potrafi nad nim
zapanować.
Resume:
Zazwyczaj brak info i/albo niedokładne/nieprecyzyjne udzielanie informacji
w spr. zgłaszanych problemów uniemożliwiają rozpracowanie/diagnozę/podanie
recepty-rozwiązania, szczególnie jak problem jest złożony i np. "zmutuje"
vide: windowxp XP i svchost.exe ---> dostęp do zasobów LAN; stawianie
serwera counter strike.

P.S.
Klient DNS rozpoznaje i buforuje nazwy systemu Domain Name System (DNS).
Jeśli ta usługa zostanie zatrzymana, ten komputer nie będzie mógł
rozpoznawać nazw DNS ani lokalizować kontrolerów domen w usłudze Active
Directory. Jeśli ta usługa zostanie wyłączona, wszelkie usługi jawnie od
niej zależne przestaną się uruchamiać.
Zatem wystarczy(ło) spojrzeć w "dolne okno" [Zależności] Klient DNS i
zobaczyć, które składniki (w Twoim przypadku) są od niej zależne i podjąć
stosowne decyzje. Jeżeli nic od tego nie zależało to Ci się udało na
zasadzie "szczęścia" ;-)

Potraktujmy zatem naszą dyskusję jako nauczkę dla nas obu i pozostałych!
:-)
Pozdr.
EOT.

--