Re: windowxp XP i svchost.exe

Autor: zlotowinfo <adminciejejeje_at_jejejego2.pl>
Data: Sat 16 Apr 2005 - 17:31:11 MET DST

> Nie ma sprawy!
> Skoro mówisz, że działa poprawnie czyli można mieć np. uruchomione
> automatycznie: Serwer, Stację roboczą, Browser, Telefonię, UPnP, kartę
> Wi-Fi..., a nie mieć włączonego Client DNS to nie pozostaje mi nic innego
> jak życzyć dalszych sukcesów i powodzenia!

prawdę mówiąc nie wiem po co jest mi to zadanie skoro:
1. gram csounter strike - i działa
2. skype, wpkontakt, i program telefonii voip działają
3. łączenie do serwerów ftp działa upload/download
4. przeglądarka internetowa działa

nie chce mi działać od czasu przejścia na winxp
dostęp do moich zasobów w LAN
stawianie serwera counter strike

--
panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii