Re: Użycie pamięci w SBS2003 ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 12:28:24 MET DST

Użytkownik "Tomasz Kopacz" <tkopacz@nospam.idg.com.pl> napisał w wiadomości news:1ivyru270dupo$.dlg@wq34yt.eg.com...
> On Wed, 13 Apr 2005 12:15:37 +0200, Długi wrote:

> Zależy od tego co ten SQL robi. SBS 2003 ma 3 instancje SQL-a (dokładniej -
> 2 SQL i jedną MSDE). MSDE służy do zbierania wydajności (no +/-). Kolejna
> instancja jest do sharepoint services. A kolejna - to zwykła dla
> użytkowników. Pytanie - co ten SQL robi? I czy np. sharepoint w ogóle
> używasz? Bo jak nie - to mozesz po prostu zatrzymać instancję.

Hi.
Na razie są na nim bazy programu księgowego, potem dojdzie duży program sprzedażowy.
Ale, tu kolejne pytanie dotyczące usługi SQLAgent$SHAREPOINT.
Otóż od jakiegoś czasu mam w logach systemowych błąd o :
"niedziałających usługach które w normalnych warunkach powinny być uruchomione".
Jak uruchamiam tą usługę ręcznie to startuje i natychmiast się zatrzymuje.
Co z tym zrobić ?

Długi