Re: Użycie pamięci w SBS2003 ...

Autor: Tomasz Kopacz <tkopacz_at_nospam.idg.com.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 16:59:25 MET DST

On Wed, 13 Apr 2005 12:15:37 +0200, Długi wrote:

> O.K, do jakiej wielkości, żeby było bezpiecznie ?
>
> Wielkie dzięki dla szystkich za pomoc.
>
> Długi

Zależy od tego co ten SQL robi. SBS 2003 ma 3 instancje SQL-a (dokładniej -
2 SQL i jedną MSDE). MSDE służy do zbierania wydajności (no +/-). Kolejna
instancja jest do sharepoint services. A kolejna - to zwykła dla
użytkowników. Pytanie - co ten SQL robi? I czy np. sharepoint w ogóle
używasz? Bo jak nie - to mozesz po prostu zatrzymać instancję.