Re: Win 2000 server i kilka pytań

Autor: Daniel Strzalinski <spamy_precz_at_jakis.serwer.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 10:50:22 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Dojdź najpierw do tego *co* jest wąskim gardłem. Sprawdź
> obciążenie procesora, pamięci i podsystemu wejścia-wyjścia.

AV nie ma na serwerze, dyski terkocza co kilka sekund.
Przy normalnej pracy wykorzystanie procka dochodzi max do 50%
(pojedyncze szpilki) , pamieci jest zawsze min 70MB (po przejeciu przez
SQL ok 750MB). Z dluzszej obserwacji winika, ze calosc zachowuje sie
normalnie.

No moze poza tym, ze przy "duzych" zapytaniach (procedury kontrolne) SQL
zjada ~100% procka, ale to samo dzieje sie na innych
maszynach/instalacjach.

Zaplanowalem przeinstalowanie systemu i pytanko jak to wszystko rozlozyc
na dyskach, bo moze tu jest problem. W tej chwili Win2000 +
udostepnianie plikow na dysku SCSI; baza SQL+log na IDE.
I czy jest sposob na niedanie SQL'owi dostepu do max obciazenia procka ??

pozdrawiam
Daniel Strzalinski
dstrzalinski na wp.pl