Re: problem z grafiką w filmach

Autor: maximus <vox4ever_at_skasowacwstawke.poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 15:40:56 MET DST

Przyznam szczerze że nigdy nie miałem tego problemu no może poza jednym
razem kiedy płytę dostałem od kolegi który zakupił ją na stadionie XXX-lecia
w W-wie.
Zakładam, że rozmawiamy o obrazie zakodowanym w postaci DVD. Jeśli płyta to
oryginał to nie ma bata obraz musi być jak skała.
No chyba że mowa o formacie DIVX to zupełnie zmienia postać rzeczy ;)

Trochę za mało podałeś szczegółów abym mógł ci pomóc.