Re: zdalna administracja

Autor: ali <piotr2_.s_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 12:40:03 MET DST

> Dostaniesz się np wtedy gdy masz dostęp z zewnątrz do jakiegoś komputera,
> który ma udostępnioną "na zewnątrz" usługę SSH i ma dostęp do komputera,
> którym chcesz administrować - możesz sobie przetunelować RDP albo VNC
przez
> SSH i działa to doskonale.
> Żeby nie podniosły się głosy że to niebezpieczne itp - MOŻNA tak
> zabezpieczyć SSH by działało dla określonych kont/adresów i w określony
> sposób się uruchamiało czy kładło.

To prawda co piszesz, moze slabo sie wyrazilem, sytacja jest nastepujaca,
komputer oddalony od biura zalozmy w jakies sieci lokalnej jest wpiety bez
adresu publicznego, male szanse sa ta to aby zrobic tam jakies mapowanie
portow itd.

moze jest cos takiego ze wow oddalony komputer laczy sie do mojego serwara
ktory ma jakas uzluge zainstalowana badz aplikacje i dzieki temu na moim
serwerze moje przejac puplit zdalnego komputerka

pozdrawiam