Re: ikona Mój komputer problem

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 22:48:41 MET DST

Użytkownik "Darek" <dareeekj@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:11pw3ac9u8g1t$.ut95snhyjlag.dlg@40tude.net...
[...]
> Dzięki za pomoc ale jedynie wyświetla mi sie panel z polaczeniami
> sieciowymi natomiast zadnej reakcji jezeli chodzi o wpis wuaucpl.cpl

Wobec tego sprawdź czy w katalogu systemowym masz w ogóle
ten plik wuaucpl.cpl. Wpisz sobie w menu Start > Uruchom takie polecenie:

cmd /K dir %systemroot%\system32\wuaucpl.cpl

Powinno Ci się pojawić okno konsoli z czymś takim:
               1 plik(ów) 168 728 bajtów
               0 katalog(ów) xxxxxx bajtów wolnych

Jeśli nie znajdzie takiego pliku lub plik ten będzie miał zupełnie
inny rozmiar (np. 0 bajtów), to prawdopodobnie masz już przyczynę problemu
- wtedy musisz go sobie doinstalować z CD instalacyjnego lub z Service
Packa.
Przydałoby się jeszcze dowiedzieć dlaczego ten plik się uszkodził...
Sprawdź czy nie masz jakiegoś świrusa co się bawi plikami CPL.

--
Tomasz Polus