Re: jakie oprogramowanie spelnia takie wymagania?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 20:19:40 MET DST

On Mon, 11 Apr 2005 19:35:20 +0200, Tomasz Onyszko wrote:

> MOM
> wlasne skrytpy korzystajace z WMI

Nagios + skrypty :)

> MOM (nie jestem pewien co do zbierania logowa ale monitorowanie ich jak
> najbardziej)
> Log Caster
> wlasne skrytpy korzystajace z WMI

j.w. + logowanie eventów do syslogd na innej maszynie

> ISA SErver

ISA Server jeśli gatewayem jest Windows.
W innym przypadku linux + iptables do blokowania/filtrowania ruchu i
odpowiednie polisy w domenie dot. aplikacji.

Nagios jest darmowy - miło by było zainstalować go na oddzielnej maszynie
na której można też postawić serwer logów i eksportować logi z komputerów
Windows (samba/nfs) na niego.

--
Pozdrawiam
Piotrek