drukowanie = wykonanie dzialania na pliku

Autor: ts <t76.maupe.skasuj_at_to.skasuj.o2.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 17:04:19 MET DST

skomplikowane..

mam program ktory drukuje prostacko literki.. pluje na drukarke nie
binarka, ale ascii. mam tez skrypt do konwertowania .txt do .pdf, i
najchetniej tak bym skonfigurowal sterownik drukarki, zeby:
- user drukuje, zamiasta na drukarke fizyczna wydruk idzie na 'cos'
- cos wylapuje plik tekstowy (plik.txt) i wykonuje komende
'program.exe plik.txt'
- w wyniku dzialania 'czegos' jak wyzej user ma plik 'plik.pdf'

mam cos podobnego pod linuksem, przy czym tandem samba+ps2pdf
obsluguje poprawnie tylko pliki binarne; w wypadku jak wyzej mam
binarke do konwertowania .txt do .pdf ktora dziala doskonale, niestety
tylko pod windows - stad szukam podobnej (jak dla linuksa)
funkcjonalnosci dla windows.. ktos ma jakis pomysl?.. jakby 'postexec'
dla zadania wydruku na zadaniu wydruku?..
pozdrawiam