Re: w2k3 - nie loguje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 17:17:45 MET DST

Użytkownik "Ci" <limak_84@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d38p9j$1ipe$1@news.mm.pl...
> fdisk /mbr probowalem juz....
>
> Partycje byly tak ustawione:
> - podstawowa: Win98 (c:)
> - rozszezona: partycja z danymi (d:)
> partycja z danymi (e:)
> w2k3 (f:)
>
> i reszta to ext3 ale to chyba tutaj nie robi roznicy...
> znalazlem ten tekst na support: zmiana litery dysku
> systemowego/rozruchowego, ale tam trzeba grzebac w rejestrach a ja
> wlasnie nie mam dostepu do rejestru:(

Ano właśnie, to jest problem o którym pisałem nieco niżej w wątku
"laczenie dyskow a system". Bez przeedytowania rejestru ewentualnie
przywrócenia podpisu dysku nic nie zrobisz. No, ewentualnie można
przeinstalować system, ale nie ma pewności jaka literka zostanie przy
tym przypisana partycji systemowej...

Przeczytaj ten opis, może wykorzystasz którąś z podpowiedzi:
249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/