Re: blokada pobrania sp2 do winxp

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 17:19:43 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "michu" <michu1982@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Bez instalacji SP2 nie będziesz mógł więcej uaktualniać systemu.
To może ja spytam niesmiało
Po instalacji sp2 na xp pojawiły sie problemy z subiektem 5(dla windows)
i z DCOM, tzn. po instalacji sp2 przestała dziestała działac komunikacja
  stacji roboczych z kasami fiskalnymi .Kasy są podlaczone do
multiplexera podlaczonego do stacji roboczej na windows nt 4 work.
Objaway -
xp z sp1 działa
xp z sp2 nie działa.

Ja wiem ,że to jakaś bzdura....ale może ktoś ma od ręki .
Coś po sp1 się zmieniło ??

Dziekuję.
Marcin