Re: przeniesienie wszytkich ustawien starego uzytkownika na nowy pod XP

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 15:36:04 MET DST

Roberto napisał(a):

> Niby jest pod XP-kiem coś co nazywa się "Kreator transferu plików i
> ustawień", ale jeszcze z niego nie korzystałem :|

Ja korzystałem, działa całkiem dobrze - tzn. uruchamiasz kreatora na
starym koncie i wybierasz jako medium transmisji plik na dysku następnie
dokładnie czytasz pojawiające się okna dialogowe. Na jednym z nich masz
możliwość zmodyfikowania z jakich miejsc dane będa "zebrane" tzn. możesz
dodać niestandardowe katalogi (ja coś takiego musiałem robić dla
Firefoxa i Thunderbirda bo oczywiście MS ich nie uwzględniał przy
przenoszeniu). Gdy już przeklikasz wszystkie ekrany i cierpliwie
odczekasz tworzenie specjalnego pliku z ustawieniami to przelogowujesz
się na nowe konto i uruchamiasz ten sam kreator i wybierasz, że masz już
zebrane ustawienia i wskazujesz gdzie leży plik.

Po przetworzeniu i przelogowaniu nowego usera powinno się pojawić
większość dotychczasowych ustawień tj. skróty, moje dokumenty itd.
Problemem mogą być niestandardowe aplikacje. By np. przenieść profil
Thunderbirda i pocztę trzeba trochę bardziej się postarać po samo
przeniesienie plików nie wystarczy - jeśli chcesz to mogę opisać
dokładniej lub poszukaj na www.mozillapl.org

Poza tym nie ma się czym stresować bo ... kreator nie przenosi plików
tylko kopiuje więc zawsze można się zalogować jako admin na stacji i
mając dostęp do katalogów profili dokonać stosownych korekt.

Oczywiście nie zapomnij o profilach Gadu-Gadu ;-) po ja się spotkałem z
reakcją 'Jak to mam wszystko ?? A moje Gadu-Gadu !!!???" <ROTFL>

Powodzenia :-)

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!