blokada pobrania sp2 do winxp

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 15:28:54 MET DST

Czy da sie jakoś zablokować automatyczne pobranie 12 kwietnia sp2
do xp, ale nie kompletnie wyłączając windows update, łatki
krytyczne powinny sie dalej pobierać. Mój komp działa
wystarczająco dobrze na sp1, a do tego słyszałem, że sp2 miesza
coś w ustawieniach połączenia internetowego i przez to emule potem
źle działa, nie chce mi sie szukać, ściągać i instalować progsa
który to naprawia, wolałbym zablokować ten sp2.
Da się to zrobić?
michu