laczenie dyskow a system

Autor: Marcin <blackvader_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 02:32:27 MET DST

Witam
Win2k, sutuacja na dysku wygalda tak:
c: DANE (ntfs)
d: DANE (ntfs)
e: DANE (fat32)
f: SWAP(plik wymiany)(fat16)
g: SYSTEM (ntfs)
jak widac staja kolo siebie 3 partycje z danymi co utrudnia mi zycie, bo mam
dosc may dysk. Jakie sa mozliwosci polaczenia dyskow,
bez reinstalacji systemu? Jesli polacze np d i e (oczywiscie dysk systemowy
nadal moze miec literke G) to bedzie mi system
dzialal? Jezeli tak To jeszcze jedno pytanie: Jak zabezpieczyc sie aby literka
dysku G nie zmienila sie samoistnie w "F"? Wydaje
mi sie ze w win 2000 nie powinno sie tak stac, ale pewnosci nie mam wiec wole
zapytac. Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam!