Re: problem z outlockiem

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 00:57:04 MET DST

czechu wrote:

> Jako programu pocztowego używam outlock express.

Współczujemy, ale jeśli masz z nim problem to pisz na grupę poświęconą
poczcie - pl.comp.mail - lub też bezpośrednio temu programowi -
alt.pl.niusy.czytniki.outlook.express

> Dzis wystąpił pewien problem. Chcę wejść na skrzynkę odbiorczą a
> pojawia mi się w oknie przeglądu wiadomości komunikat "Program nie
> może otworzyć tego folderu. Potencjalna przyczyna to mało miejsca na
> dysku albo mała ilość pamięci". Zaznaczam że dysk ma prawie 1 Gb
> wolnego miejsca a pamięci też jest pod dostępem. [...]

Potencjalna przyczyna to zbyt duże foldery przechowywania poczty.
Przypadek jest dość częsty więc wystarczy, że poszukasz odpowiedzi w
archiwach grup, które Ci powyżej wskazałem a nawet nie powinno być
konieczności zadawania tam pytania.

FUT warning

--
Regards