problem z outlockiem

Autor: czechu <par_at_icpnet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 00:04:06 MET DST

    Witam

    Jako programu pocztowego używam outlock express. Dzis wystąpił pewien
  problem. Chcę wejść na skrzynkę odbiorczą a pojawia mi się w oknie
przeglądu
  wiadomości komunikat "Program nie może otworzyć tego folderu. Potencjalna
  przyczyna to mało miejsca na dysku albo mała ilość pamięci". Zaznaczam że
  dysk ma prawie 1 Gb wolnego miejsca a pamięci też jest pod dostępem. Czy
  ktoś spotkał się z czymś takim ? Jak to naprawić ? Jeśli nie to chociaż w
  jaki sposób mogę odczytać te "stare maile" które w "skrzynka odbiorcza"
się
  znajdowały ?
  --
  Krzysztof Czech