Re: Szybkie przełączanie Windows XP w domenie

Autor: Biuro <kelvin_at_kelvin.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 17:39:40 MET DST

Użytkownik "Mike" <bk86a@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d33sg5$bnb$1@inews.gazeta.pl...

> komputerze
>>

> Jest - musisz zainstalowac Windows XP Home.
> Masz dwie opcje: XPPro i domena ale bez przelaczania, albo Home z
> przelaczaniem ale bez domeny.
>
> Jestes dorosly :) Wybor nalezy do Ciebie.
>
> M.
Dzięki
ale to wiem. Mogę sobie również przełączyć XP Pro na
Grupę roboczą i będę miał to samo co w Home, bez wymiany systemu.
Ale czasem jest jakiś inny sposób... wpis w rejestrze lub wycięcie klucza,
podmiana pliku, jak w przypadku: włączenia sesji konkurencyjnych w usłudze
Zdalny pulpit pod Windows XP SP2.
Normalnie też się nie da tego zrobić.

pozdrawiam ciepło
Mariusz