udostępnianie "mój komputer"

Autor: Norbi <norba3m_at_tlen.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 17:20:31 MET DST

Witam

Czy jest jakaś mozliwość włączenia udostępnienia w sieci całej zawartości
komputera ( Mój Komputer), czykl jak np. podepnę dodatkowy dysk lub
urządzenie na USB to będzie one widoczne w sieci tak jak sie pojawia w
okienku "Mój komputer" Chodzi oczywiście o takie rozwiązania aby
automatycznie udostępniały ten zasób bez konieczności recznego
konfigurowania za każdym razem jak urządzenie zostanie dołączone od
komputera. Oczywiscie pomijam tu kwestie bezpieczeństwa gdyż do danego
komputera maja dostep tylko wyznaczone osoby. System operacyjny to WIN XP
pro.

pzdr.
rob