Re: Nie moge nic pobrac z netu...

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 12:04:23 MET DST

Tego oto dnia 2005-04-07 09:59, Niejaki/a Baton bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Po wybraniu jakiegokolwiek linku pojawia sie komunikat: "Internet Explorer
> nie moze pobrac ***** z *****
>
> "Program internet explorer nie moze otworzyc danej witryny internetowej.
> Zadana witryna jest niedostepna lub nie mozna jej znalesc. Sprobuj ponownie
> pozniej"
>
> Dzieje sie tak z kazdym plikiem ktory chcailbym sciagnac.
>
> Mozliwe ze mam jakiegos wirusa, ale skaner mks takze nie dziala (nie pobiera
> bibliotek windosws)
>
> Podobne cuda mam z programem Acroba Reader... nie da sie otworzyc zadnego
> pdfa...

> [...]

1. Sprawdz jakie procesy masz uruchomione i ubij te podejrzane
2. Sprawdz co masz w kluczach :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
i im podobnych
3. Sprobuj z innym skanerem on-line np. Symantec-a
4. Mozesz podpiac dysk do innego kompa i przeskanowac dysk
5. Sciagnij sobie sofciki do wykrywania trojanow, Adware, Spyware i
przeskanuj maszyne pod tym katem.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --