Nie moge nic pobrac z netu...

Autor: Baton <kbaton_at_pocztaNOSPAM.fm>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 09:59:41 MET DST

Po wybraniu jakiegokolwiek linku pojawia sie komunikat: "Internet Explorer
nie moze pobrac ***** z *****

"Program internet explorer nie moze otworzyc danej witryny internetowej.
Zadana witryna jest niedostepna lub nie mozna jej znalesc. Sprobuj ponownie
pozniej"

Dzieje sie tak z kazdym plikiem ktory chcailbym sciagnac.

Mozliwe ze mam jakiegos wirusa, ale skaner mks takze nie dziala (nie pobiera
bibliotek windosws)

Podobne cuda mam z programem Acroba Reader... nie da sie otworzyc zadnego
pdfa...

Wirus, cos z ustawieniami zabezpieczen, a moze cos innego? Kompletnie nie
mam pomyslu czemu sie tak porobilo... prosze tylko nie udzielac porad:
przeinstaluj windows ;-)

System win xp.

Pozdrawiam

Baton