Re: Przeniesienie partycji Ghost'em ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 20:03:51 MET DST

news:nd4s2d.641.ln@kwinto.prv...

> Może ja jeszcze spróbuję ;-). Ściągnij sobie programik BootIt Next
> Generation http://www.terabyteunlimited.com, uruchom z jego własnej
> dyskietki startowej ale nie instaluj na hdd, przekopiuj nim partycję
> systemową z dysku na dysk, wejdź w MBR View na _nowym_ dysku, ustaw
> partycję systemową jako aktywną i wykonaj Clear sig oraz Std MBR.
> Przepnij dysk w miejsce starego - ale NIE podpinaj na razie starego
> napędu - i zrestartuj komputer. To wszystko ;-).
> --

Wielkie dzięki. Pomogło.
Ten programik który mi poleciłeś jest zajebisty.
Zrobiłem w ciemno co mi kazałeś i podziałało.
Nie kopiowałem tylko partycji, bo miałem to wykonane Ghostem 9.0.
Jeśli będziesz miał wenę twórczą to możesz skrobnąć jakiś opisik co te
polecenia które mi poleciłeś wykonywały. Przyda się potomnym. :-))))

Podziękowania
Długi