Re: Przeniesienie partycji Ghost'em ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 21:22:05 MET DST

Użytkownik "Długi" <plasak@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:d2rusu$b4g$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> No niestety fdisk /mbr nie pomaga.
> Może jest ktoś ma liście kto wykonywał taką operację i wie jak
> zrobić aby system startował z nowego dysku. Mam pilną sprawę,
> więc będę się przypominał co jakiś czas.
> Może mi ktoś pomoże. :-)

Może ja jeszcze spróbuję ;-). Ściągnij sobie programik BootIt Next
Generation http://www.terabyteunlimited.com, uruchom z jego własnej
dyskietki startowej ale nie instaluj na hdd, przekopiuj nim partycję
systemową z dysku na dysk, wejdź w MBR View na _nowym_ dysku, ustaw
partycję systemową jako aktywną i wykonaj Clear sig oraz Std MBR.
Przepnij dysk w miejsce starego - ale NIE podpinaj na razie starego
napędu - i zrestartuj komputer. To wszystko ;-).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/