Re: Zmiana zapytan DNS.

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 13:51:02 MET DST

Użytkownik "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>
napisał w wiadomości news:42527784$1@news.home.net.pl...
[...]
> Nic, coś jeszcze na goglu poszukam. Być może znajde
> rozwiązanie. Idealnym dla mnie było by:
>
> 1) Bez wzgledu na wszystko, odpytanie hosts
> 2) Pozniej odpytanie DNS`a.

Tak to właśnie działa. Problem u Ciebie pochodzi o tego
co napisałem wcześniej, że ustawienie proxy w przeglądarce
oznacza brak respektowania ustawień w hosts.
Jak dla mnie to jest logiczne, ale skoro potrzebujesz
czegoś innego, proponuję dłubać w serwerze proxy a nie
na klientach - będziesz miał mniej pracy później w razie
rekonfiguracji.

--
Tomasz Polus