Re: Odczyt statusu RAID'u sprzętowego

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 09:52:49 MET DST

On 4 Apr 2005 20:04:06 +0200, Wojtek Miśkiewicz wrote:

> Witam serdecznie!
>
> Mam nadzieję, że trafiłem na właściwą grupę.
> Mam problem dotyczący macierzy RAID (RAID 1 sprzętowy). Kontroler to SiI 3114
> (Silicon Image) - SATA, na płycie głównej. Nie wiem, jak można odczytać we
> własnym programie (np. napisanym w Delphi) informacje o statusie poszczególnych
> dysków. Przy pomocy programu "Java SATARaid" (dostarczony razem z płytą) mogę
> odczytać informacje o pracy dysków. Jednak jest to niewystarczające, ponieważ
> wymaga to udziału użytkownika, który otworzy aplikację i przeczyta informacje.
> [...]

Zdekompiluj klasy Javy, sprawdź w jaki sposób korzystają z tych informacji
i jak je "wyciągają".
Możesz też spróbować podpatrzeć jak stworzona jest obsługa w sterownikach
do tego RAID np dla linuksa tam jest wszystko w C pisane więc bez
problemów powinieneś przenieść to do Delphi.

--
Pozdrawiam
Piotrek