Re: pamiec nie moze byc write :(

Autor: Akeem <akeemek23_at_hotmail.com>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 21:23:29 MET DST

Ard wrote:

> Bo to może nie będzie problem sprzętowy, tylko systemowy. Ostatni raz to
> miałem po zainstalowaniu najnowszego ACDsee. Odinstalowanie pomogło.
> Masz może jakąś nakłądkę na IE? A właściwie czemu nie przesiądziesz się na
> Firefoxa?
>

> ArD

hmm no to mi dales do myslenia - hmm firefox ok ale otoczenie mi jest
potrzebne i dostep do routera - tak z glupia nie chce mi sie wpisywac za
kazdym razem http://IP , pozatym zauwazylem ze tak nawet dzieje sie na
ssh ( putty ) albo na telnecie XP co mnie juz dziwi i nie pozwala mi
pracowac :(

akeem