Re: Winnt + SBS 2003

Autor: Mateusz <mapeti_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 08:59:42 MET DST

> Jakby co służę moimi skromnymi doświadczeniami koledze Mateuszowi bo tez
> teraz jestem na etapie zamykania NT4 ENG i uruchamiania W2003STD
> PL..oczywiście oba kontrolery domeny na dodatek z taką samą nazwą Serwera,
> domeny :(.

No u mnie cały problem polega na tym, ze ten NT'k musi stać tak jak stoi
(specjalny program jest zainstalowany) bo z chęcią wywaliłbym go całkowicie,
a muszę postawić SBS2003 i żeby było mało to muszę przenieść pocztę z
debiana na exchange'a i stronę www z mysql'a na sql :( . Także z dwóch
serwerów bede musiał zrobić jeden....

zastanawiam sie tylko ile czasu mi na to pójdzie... az strach pomyśleć...
ale jakieś małe kroczki trzeba robić. Z pocztą nie bedzie problemu. Gorzej z
www i tą domeną.... :(

Pozdrawiam,
Mapeti