Re: Winnt + SBS 2003

Autor: Golibroda <brak_at_adresu.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 08:44:21 MET DST

> nie
>
> Wyłączyć się nie da - tylko reinstall NT 4.0 i wybranie w trakcie
> instalacji
> opcji StandAlone. A potem dodanie tego NT 4.0 Srv do nowej domeny AD

Mam podobną sytuację, miałem nadzieję,że zmienię nazwę NT4 na inną ,
zdegraduje PDC na BCD albo uda się bez reinstalki zdegradować NT4 z
kontrolera domeny do zwykłego :)..peceta. A widzę,że to dopiero początek
kłopotów z przesiadaniem się na nowy sprzęt i oprogramowanie :(.

Pozdrówka
Piotr

P.S.
Jakby co służę moimi skromnymi doświadczeniami koledze Mateuszowi bo tez
teraz jestem na etapie zamykania NT4 ENG i uruchamiania W2003STD
PL..oczywiście oba kontrolery domeny na dodatek z taką samą nazwą Serwera,
domeny :(.