Re: Windows 2003 server - problem z dostępem do plików

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 17:00:10 MET DST

Wojciech Ściesiński wrote:

> User widział ten katalog z którym mialem problem jako E:\USERS\USER1 a
> nie jako \\SERWER\USERS\USER1 - udostępnienie było zrobione dla userów
> pracujących na full stacjach a nie tylko terminalach.

Czy mógłbyś sam ze sobą ustalić zeznania? Bo szczerze mówiąc mniej
więcej co drugi post podajesz inne informacje. Raz, że user widział
przez \\serwer\users a raz, że przez lokalny dysk E:. Efekt, który
miałeś sugeruje, że jednak nie widział to jako lokalny dysk E:, tylko
przez sieć. No ale ja się nie znam i może dlatego takich cudów nie
miewam... Problem rozwiązałeś dając prawa Full Control na udziale, tak?
No to teraz wytłumacz mi, jak prawa na udziale (udostępnionym katalogu),
są uwzględniane przy dostępie lokalnym?

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl