Re: Zastanawiaj się szybciej W2003 Serwer :)

Autor: Golibroda <brak_at_adresu.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 10:18:15 MET DST

Coś mi nie poszło na grupę....jeszcze raz...

Witam Tomasz

No teraz to juz na pewno sererd DNS - dead...nie odpowiada na zapytania.
Odinstalowałem rolę, zainstalowałem ponownie...odpowiedzi na zadawane przez
kreator pytania czasami budza moje wątpliwości ale najlepsze jest na koniec
:

Komunikat
Kreator konfiguracji serwera DNS nie może skonfigurować wskazówek
dotyczących serwerów głównych.Aby recznie skonfigurować wskazówki dotyczące
serwerów gównych lu skopiowac je z innego serwera wybierz we właściwościach
serwera kart wskazówki dotyczące serwerów głownych.

Po kliknięciu ok, konfigurator niby poprawnie kończy prace co widac w
logu.Ale niestety wcześniej nie pojawia siue zdanie opisywane w helpach "ten
serwer jest teraz serwerem DNS" i

Może podpowiesz coś na grupie , priv`ie ....na moze moge TEL.

Pozdrówka
Piotr