Zastanawiaj się szybciej W2003 Serwer :)

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 18:37:46 MET DST

Witam

Klient to W2003 Serwer.Na razie nie podłączony do sieci ani Internetu.
Instalacja przebiegła poprawnie (no może z małą wątpliwoscią z mojej
strony),uruchomiłem go jako kontroler domeny (jedyny) Pokonfigurowałem AD
(uzytkowników , grupy itd), wszystkie poprawki z Microsftu, stacje robocze
daja dodawać się do domeny (pojawiaja się w AD) i tutaj zaczyna się
problem.......

1. Testowe stacje robocze cosik za długo sie logują...taka XP ma większe
kłopoty niż taka 2000...ale pomysli, pomysli....i dobije się do kontrolera
domeny.

2.Prosta czynność taka jak wyświetlenie własciwości uzytkownika
AD...powoduje chwilowe zawieszenie sie okienka przystawki (klikajac na nie
mamy "nie odpowiada") ale po chwili wszysko sie ładnie pokazuje.....tak
jakby gdzies cos serwer sprawdzał w sieci.

Podejrzewam w tym wszystkim jeden fragment instalacji czyli etap
uruchamiania DNS podczas dodawania AD.Czegos tam instalator nie mógł
zanaleźć i zaproponował konfiguracje DNS później co zaakceptowałem.Domena
nazwana oczywiscie test.local. Myslę,ze coś ma wspólnego to zastanawianie z
DNS (brakuje mu jakiejs infomacji) co odbija sie na dłuższym logowaniu (o
tym gdzieś czytałem może www.windows2003.pl ) i na przysypianiu AD.

Proszę o konkretne wskazówki...bo instalacja piaty raz juz mnie zmeczyła :)
Może konfiguracja ręczna DNS (gdzie i co sprawdzić albo ustawić).

Pozdrowienia
Piotr